Dr. Soós Gergely
szájsebész, ügyvezető
Fogorvosi diplomámat a Debreceni Egyetem Fogorvostudományi Karán szereztem meg 2016-ban. Ezt követően szájsebész rezidensi képzésemet a Szent János Kórház Szájsebészeti Osztályán töltöttem, ahol ügyeleti, fekvő- és járóbeteg ellátást végeztem. Mellette pedig számos magánrendelőben is dolgoztam.
Szakterületem: implantáció, szájsebészet (bölcsességfog- eltávolítás, rezekció, ciszta
eltávolítás, csontpótlás, kisműtétek).
Munkámban mindig a lehető legjobb megoldásra törekszem. Rendszeresen képzem magam, hogy naprakész tudásom által pácienseim elégedettek legyenek, örömmel térjenek vissza rendelőnkbe.

Dr. Soós Csaba
fogorvos
A Szegedi Tudományegyetem Fogorvostudományi Karán végeztem. Lelkesen, fiatalos lendülettel kezdtem meg a munkámat. Magán fogászati rendelőben szereztem tapasztalatot gyermekek és felnőttek fogászati ellátása során. Fontos számomra a barátságos, nyugodt légkör, a magas színvonalú munka és a bizalom kialakítása. Törekszem arra, hogy a kezelési terv kompromisszumok nélkül szülessen meg, figyelembe véve a páciens kéréseit és a szakma szabályait. A kezelés végeredménye pedig egy szép, magabiztos mosoly legyen. Szakterületem: fogmegtartó kezelések, fogpótlások, esztétikai kezelések, gyermekek fogászati ellátása, fogfehérítés. Rendszeresen részt veszek szakmai továbbképzéseken, továbbá önkéntes munkát végzek a Szent János Kórház Szájsebészeti Osztályán. Ezzel biztosítva ismereteim bővítését.

Dr. Krampek Fanni
fogorvos, fogszabályozás
Diplomámat a Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karának Fogorvos szakán szereztem. Jelenleg a Heim Pál Kórház Állcsont-ortopédiai és Fogszabályozási Osztályán is dolgozom.
Munkám során a maximalizmusra törekszem. Mindig szem előtt tartom a páciensek teljes körű tájékoztatását, a felmerülő kérdések megválaszolását a kezelések előtt és közben is. Fontosnak tartom, hogy a rendelőbe látogatók a kezdetektől fogva megbízzanak bennem. Szabadidőmet szívesen töltöm családommal és barátaimmal, szeretek közös élményeket szerezni, és utazni.

Soósné Deák Tünde
fogászati asszisztens, dentálhigiénikus
Fontos számomra, hogy a kezelések előtt és közben sokat beszélgessek a pácienssel. Véleményem szerint ez enyhíti a kezeléstől való félelmet és segítheti a közvetlen kapcsolatot.
Dentálhigiénikusi végzettséggel rendelkezem, ezért asszisztensi munkám mellett fogkő eltávolítást és fogfehérítést is végzek. Több éves tapasztalatomnak köszönhetően a legjobbat szeretném mindig kihozni az orvossal való közös munkából, és a megfelelő ellátást biztosítani a páciensek számára.

Dékányné Strasszer Virág
fogászati asszisztens
Asszisztensként feladatom, hogy az orvos munkáját segítsem, így hozzá tudok járulni a kezelési idő rövidüléséhez és a páciens magas szintű ellátásához. Jó kommunikációs képességgel rendelkezem, ez segíti a hatékony munkavégzést. Hosszú évek óta együttműködöm a rendelő orvosaival és közösen egy jól összehangolt, hatékony csapatot alkotunk.

Soósné Pató Zsuzsanna
páciens koordinátor, ügyvezető
Koordinátorként feladatom az időpontok egyeztetése, a páciensek tájékoztatása, a dokumentációk kezelése és a kommunikáció segítése a csapat tagjai között. Háttérben lévő munkát végzek, mely biztosítja, hogy minden rendelkezésre álljon a zökkenőmentes fogászati kezelések alatt.

Soós Hunor
egészségügyi szervező
Alapdiplomámat a Semmelweis Egyetemen szereztem, egészségügyi szervező szakon. A képzéssel egyidejűleg több szakmai tevékenységet is végeztem. Ennek elismeréseként sikerült elnyernem az Innovációs és Technológiai Miniszter által adományozott, Nemzeti Felsőoktatási Ösztöndíjat. Ezt követően a COVID-19 járvány alatt önkéntes munkán vettem részt több Semmelweis-klinikán is, amiért a Semmelweis Egyetem rektorától, a Semmelweis Hőse díjat vehettem át. Jelenleg a Széchenyi István Egyetemen folytatom tanulmányaimat, egészségügyi menedzser mesterképzési szakon.
Feladatom, hogy az intézmény hatékonyan, magas színvonalon és a jogszabályoknak megfelelően működjön. Ahhoz, hogy kiemelkedjünk a versenytársak közül, már nem elég csak minőséginek lenni. Olyan plusz értékekkel kell rendelkezni, mint a rugalmasság, a személyre szabott gondoskodás és a folyamatos fejlődés – ezek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy pácienseink valóban elégedettek legyenek.

